Tvým úkolem bude:

    Zajištění chodu BACK OFFICE (25 % času)

  • Zajišťování chodu recepce, kuchyňky a kanceláří.
  • Organizace kalendáře, pracovních cest - zajištění rezervací hotelů, letenek..
  • Přijímání a vyřizování telefonických hovorů, pošty a emailů.
  • Přijímání a ohlašování návštěv.
  • Rezervace zasedaček a parkovacích míst pro návštěvy.
  • Udržování kancelářského prostoru a zasedacích místností.
  • Nákup kancelářských potřeb a věcí potřebných pro chod kanceláří.

    Podpora dalších oddělení (75 % času)

  • Administrativní výpomoc, podpora různých oddělení AEC (HR, obchod, PM…).
  • Zajištění překladů, korektura textů apod.
  • Podpora na akcích AEC.
  • Ad hoc úkoly.


Co od Tebe očekáváme?

  • Zkušenosti na administrativní pozici.
  • Výbornou znalost českého jazyka.
  • Perfektní znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint).
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
  • Dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování.
  • Minimálně SŠ vzdělání.
  • Praxi v IT společnosti vítána (ne podmínkou).
  • Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič(ka).

    V AEC Ti nabízíme:

    • Zázemí stabilní české firmy, patřící k TOP na trhu v oblasti SW bezpečnosti již od roku 1991.
    • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, výuka jazyků s rodilým mluvčím (AJ/NJ/RJ), stravenky, Multisport karta, flexibilní pracovní dobu, mobil s datovým tarifem, zvýhodněné tarify pro rodinu).
    • Nápoje zdarma (káva, čaj), pravidelné snídaně, ovocné dny, ...
    • Vlastní EDU centrum (možnost večerních školení, pravidelné interní workshopy, získání dalších certifikací).
    • Otevřené, přátelské prostředí, mladý kolektiv.
    • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.

     

    Svůj životopis/odkaz na LinkedIn zašli na adresu katerina.stejskalova[zavináč]aec.cz

    Tvoje osobní údaje budou zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, a to pro účely realizace výběrového řízení. Osobní údaje budeme zpracovávat po dobu probíhajícího výběrového řízení, nejdéle však 6 měsíců od jejich zaslání. Kdykoli budeš moci požádat společnost AEC a.s., IČO 26236176 (správce) o přístup k tvým osobním údajům, jejich opravu, výmaz, omezení či vznést námitku proti jejich zpracování. Zároveň jsi oprávněn podat stížnost u dozorového úřadu, pokud se domníváš, že zpracování není prováděno v souladu s platnou legislativou.